Tuesday, April 29, 2008

Jejak Kasih

"Azian" azian_adzmi@yahoo.com.my

Assalamualaikum,

pada kengkawan di groups ni saya ingin minta bantuan anda semua,saya sedang mecari bekas ibu tiri saya dan juga
adik saya yang lama terputus hubungan lebih 10 taun lalu....

Bekas ibu tiri saya bernama Mariani Binti Thamby Abdullah dan adik lelaki saya ini bernama Mohd Nazirul Hanis bin Adzmi.

Selepas ibu tiri saya ini berpisah dengan bapa saya dia telah membawa sekali adik saya dan kami telah terputus hubungan,sampai sekarang saya tidak tahu dimana mereka tinggal.
Ketika itu kalu tak silap saya adik lelaki saya ini berumur diantara 4-5 tahun dan mungkin juga umur nya kini diantara 20-21 tahun.Saya mohon pada kawan2 jika ada sesapa yang mengenali mereka tolonglah hubungi saya.Saya ada lampirkan sekali gambar mereka disini..hanya gambar ini saja yang ada dalam simpanan saya..

Saya berharap sangat dapat berjumpa dengan mereka kerana sangat merindui mereka....
nenek saya juga kini kurang sihat dan dia sangat berharap dapat berjumpa dengan mereka sebelum dia tiada lagi...

Diharap kawan2 sudi mambantu....
hubungi saya di talian : 017-3076798 (azian)
Diharap kawan2 dapat membantu untuk forward kan mesej saya ini...
Terima Kasih.


*****.*****

Daripada Abu Umarah iaitu al-Bara' bin 'Azib radhiallahu anhuma, katanya: "Kita semua diperintah oleh Rasulullah s.a.w. untuk melakukan tujuh perkara, iaitu meninjau orang sakit, mengikuti janazah, menentasymitkan orang yang bersin, menolong orang yang lemah, membantu orang yang teraniaya, meratakan salam dan melaksanakan sumpah."

(Muttafaq 'alaih)

No comments: