Saturday, March 22, 2008

Perlantikan Mike Tyson hina orang Melayu

"r r" alternatif2007@yahoo.com

Tarikh : Friday, March 21 @ 07:45:38 MYT
Topik : Artikel


Sedih sungguh tengok Bodolah dalam keadaan caca-marba hinggakan membuat perlantikan kabinet dalam keadaan tergesa-gesa dan macam kartun.
Yang paling teruk adalah melantik Muhammad Mat Taib (Mike Tyson) yang berjaya melakukan 'comeback', sebagaimana beliau meniru penampilan semula peninju tua seperti george formen, yang kembali bertinju tetapi sudah tumpul tumbukannya.

Itulah yang berlaku pada Mike Tyson yang pernah mengegarkan Sungai Golokdengan berkompang naik perahu melarikan puteri raja (tapi tak dianggap hina istana oleh pemuda Ameno Selangor)


Mike Tyson juga merupakan antara penipu handal dunia apabila berjaya memperdayakan mahkamah ausie dengan berhujah tidak pandai berbahasa Inggeris setelah membawa USD2juta cash. (pemuda Ameno Selangor tak pernah pun tanya dari mana duit itu).

Jika Melayu Ameno reti base..perlantikan beliau inipun sudah dikira menghina Melayu Ameno Selangor yang sekarang ini gila protes jalanan melaung-laungkan ketuanan Melayu.

Bila kalah dan menjadi pembangkang, dah pandai pulak mendokong wibawa kesultanan Melayu. Masa menang, Sultan dan Raja langsung tak disebut mereka...Yang depa tahu kejar projek...projek. ..projek. ..buat maksiat. Ketuanan mereka hanyalah Bodolah Badawi, Sultan dan Raja mana pi?

Sudahlah pemuda Ameno Selangor...rakyat sudah tau remberang golongan Ameno, dah tau siapa dalang kamu tu, sudah tahu apa yang tersirat dalam darah kamu, dan sudah sedar siapa pengkhianat bangsa sebenarnya.

Proteslah... berdemontrasilah sepuas-puasnya. .sebab budaya Ameno adalah budaya mengikut apa jua pembangkang buat...Hehehe! Takkanlah budaya pembangkang berdemontrasi pun nak ikut? Bermakna apa yang pembangkang buat itu adalah betul...kan? kan? kan?

Apasal tak bantah MB Selangor umumkan subsidi air? Nak jual penempatan mewah bekas Exco? dan sebagainya lagi?

Ayuh keparat!!!

Sedarlah diri dan kaji sejarah...siapa Mike Tyson itu. Hang kena taulah kalau Mike Tyson jadi kepala hang kat Selangor, bermakna seropalah macam menghina orang Melayu, sebab dia ni pernah hina istana.


*****.*****

Daripada Abu Umarah iaitu al-Bara' bin 'Azib radhiallahu anhuma, katanya: "Kita semua diperintah oleh Rasulullah s.a.w. untuk melakukan tujuh perkara, iaitu meninjau orang sakit, mengikuti janazah, menentasymitkan orang yang bersin, menolong orang yang lemah, membantu orang yang teraniaya, meratakan salam dan melaksanakan sumpah."

(Muttafaq 'alaih)

No comments: