Monday, February 25, 2008

Siapa dia Khairy ? / Video / "Che" needs help to fight the "Dynasty"

(SABTU HARI KUNING! / YELLOW SATURDAYS!)
(Cetak dan Sebarkan Berita Kepada Rakyat!)

PERJUANGAN ADALAH PERLAKSANAAN KATA-KATA

Siapa dia Khairy ?

Semalam di beberapa media utama yang dikuasai Umno/BN atau atau jaringan korporat kapitalisnya Khairy telah menyatakan bahawa beliau tidak takut kepada 'cheguBard' malah tidak kenal akan siapa 'cheguBard'?

Beliau juga mengatakan bahawa beliau langsung tidak peduli akan cabaran untuk mengekori beliau dan menyatakan "saya tak kisah...kalau saya tidak bertanding dia kena ikut tak bertandinglah"

Semalam juga saya dihubungi beberapa wartawan untuk meminta respon saya mengenai perkara tersebut. Saya menyatakan memang saya tidak popular seperti Khairy. Kerana saya bukan menantu Perdana Menteri, saya tidak terpalit dengan tuduhan dan pendedahan keterlibatan sebagai agen asing (menggadaikan kedaulatan negara), saya bukan jutawan muda yang mengumpul harta dalam sekelip mata kerana sijil nikah saya.....

Kepada Khairy saya sekali lagi dengan rasa keinsafan dan menyedari betapa beliau yang bukan punya jawatan dalam kerajaan dan dengan hanya berbekal sijil nikah beliau memanjat tangga kuasa, ayuh jangan cakap besar turun ke pentas PRU ke 12 ini... anak Rembau amat - amat menantimu.

Begitu banyak pertanyaan , adakah saya melawan Khairy kerana semata kerana dendam ? Ingin saya tegaskan saya dan Khairy tidak punya sebarang masalah peribadi. Sasaran utama dalam PRU ini ialah menghentikan cubaan pembentukan Dinasti Abdullah yang lemah dan dikuasai oleh menantu dan anak yang tamak dan rakus. Ini bukan pertembungan peribadi malah lebih besar dari pertembungan dua parti. Ini misi menyelamatkan negara dari lebih parah. Ini pertembungan kebangkitan rakyat bersama ahli Umno bermaruah menentang Dinasti Abdullah.

Selain itu saya juga punya agenda tempatan dan nasional yang harus diketengahkan juga. Rembau punya banyak masalah berbangkit yang selama ini disapu dibawah permaidani. Rembau akan jadi pentas nasional.... mata sudah tertumpu pada Rembau tetapi adakah Khairy berani ?

Memang diakui sukar untuk membina jentera yang kuat dalam PRU ke 12 di kawasan Rembau, tetapi persepsi itu mula memudar apabila semakin ramai anak muda bersama. Semalam sahaja saya bertemu 6 kumpulan anak muda secara berasingan yang bersedia menggempur secara sukarela.

Semua rakyat Malaysia dijemput ke 'kenduri kecil' Perlancaran Bilik Gerakan keADILan PRU 12 Parlimen Rembau 22 Feb 2008, 8.30 malam bersebelahan Pejabat Daerah Rembau.


Video: Siapa Dia Khairy
http://www.youtube. com/watch? v=HrJsZ0Lg8VE




BLACK IN KOREA

"Che" needs help to fight the "Dynasty"

Our fellow blogger, Badrul Hisham Shaharin a.k.a Chegubard needs a favor from us. As we know, he's not only fighting the Son In Law, he's fighting the whole government machinery provided by Father In Law, The Sleeping Prime Minister.

This is a National Battle against Abdullah Badawi political dynasty.
You know what will happen to Malaysia if Abdullah Dynasty rules the country.

You can contribute to help this brave young man. He needs volunteer and campaign funds. To be a volunteer, call Azizi ("Che's" campaign manager) at +6012-3696-474.

To donate for campaign funds, please bank in at:

Badrul Hisham Shaharin
19951001018 (Hong Leong Bank)

RM 1 from you might help to save the country. No matter which political party you are from, even though you are from UMNO, as long as you love this country, please be together in this National Battle to stop Abdullah and Son In Law Dynasty!!!
http://blackinkorea .blogspot. com/



HARI SABTU PAKAI KUNING! / WEAR YELLOW ON SATURDAYS!
Lawati laman 10November di http://10nov. himpunan. info/
Lawati laman Bersih di http://bersih. org/


*****.*****

Daripada Abu Umarah iaitu al-Bara' bin 'Azib radhiallahu anhuma, katanya: "Kita semua diperintah oleh Rasulullah s.a.w. untuk melakukan tujuh perkara, iaitu meninjau orang sakit, mengikuti janazah, menentasymitkan orang yang bersin, menolong orang yang lemah, membantu orang yang teraniaya, meratakan salam dan melaksanakan sumpah."

(Muttafaq 'alaih)

No comments: